torek, 2. april 2013

Meni je prav

V petek in soboto je imela ena od prodajaln čevljev akcijo: 50% popust na vse čevlje iz zaloge. 

"Pa pejva pogledat," sem rekla Razbojniku in šla pokukat, če se bo za naju kaj našlo. Sama že dolgo govorim, da potrebujem nove čevlje za v hribe, Razbojnik je pa šel z mano, samo preverit, na kaj vse imajo popust, čeprav bi tudi on potreboval nove hribovske čevlje.

Čevlji gor pa dol, pa pol številke večje, pa še nogavice, pa še levega, pa še enkrat prejšnjo velikost,... Dobre pol ure sva "težila" prodajalki (k sreči ni bilo gneče v trgovini) in nato sva iz prodajalne odšla vsak s svojim parom pohodnih čevljev, pa še ene copatke sva kupila za Kung-Fu Pando, kljub temu, da niso bili v akciji. ;-)




Zelo se nama je splačalo, saj sva v bistvu dobila dva para dobrih čevljev, za ceno enega. Zdaj pa samo še sneg pobere, pa gremo v hribe!!! ;-)

10 komentarjev:

  1. Tile na sredini me ZELO spominjajo na moje omiljene gojzarje (Meindl, niso Alpina) ... treba bo iti ... *vzdih*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo, da se v njih lepo hodi... To se mi zdi najbolj pomembno. :-)

      Ja, treba bo iti.... *vzdih*.... če bo le kdaj pobralo ta sneg in frišen ne bo več zapadel!!!!

      Izbriši
  2. Me je že skrbelo da mali ne bi dobil novih copatk :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, verjamem. Ampak kot vidiš, sva pomislila tudi nanj. :P

      Izbriši
  3. Nemci bi rekli "Früh übt sich, wer ein Meister werden will." (pr nas rečemo Kar se Janezek nauči, to Janez zna) :-)

    V nedeljo bo pri nas kao ... neoblačno, do največ 8 stopinj, vendar pravijo, da se bodo te občutile kot 0 do -2 stopinj. Se pravi: leden veter.

    Meh. Bo treba ptiče iti gledat :-) (če je veter, se oči prehitro zasolzijo, pri gledanju skozi daljnogled...)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jutri bo tudi pri nas najlepši dan tega tedna. Vsaj tako obljubljajo. In bomo izkoristili ta lep dan za sprehod ob obali. :-)

    Z daljnogledom gledat ptičke? Ja, samo potem pa zna v noge zebst, a? Če si skor pri miru...

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh, nič ni bilo, sva kar doma ostala - ena je študirala, eden pa je letel (na PC-simulatorju) ... Včeraj je bilo sonce, danes ga ni več ...

    Ves ta čas sem na skrivaj upala, da samo zganjam babjo preobčutljivost in da vreme v resnici sploh ne vpliva name, babo kleno losuljasto :-) Potem pa sem včeraj opazila, da se samo zaradi sonca zunaj počutim 100x bolje kot prej. In potem mi je še dragi potrdil, da tokrat ga pa vreme res s*rje in se res pozna na počutju.

    Nič, bo treba počasi ven kljub vremenu, drugače ne bo za zdržati ...

    Obala? :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vreme zna mal zamorit, ja. Tudi meni manjka kak sprehod, in sem pravkar sklenila enako: jutri ven, v kakršnokoli vreme. :-) Na obali je pa bilo prekrasno: sončka tudi burja ni mogla pregnati. Medtem ko je na Gorenjsko pokukal le kak žarek ali dva v celem dnevu. Ah ja....bomo ponovili. ;-)

    OdgovoriIzbriši