sreda, 8. december 2010

Vsak car ima carico

In tako jo ima tudi moj oči. Ja, moja mami je prava carica.

Super kuha, rada peče, njene slaščice ponavadi izginejo s svetlobno hitrostjo. Zdaj, ko se aktivno pripravlja še na upokojitev, pa si dopoldneve krajša s peko slaščic, ki jih bomo pojedli v tem veselem Decembru. 

In včeraj dopoldan se je vrgla v piškote. 


Ko sem prišla domov, sem na mizi zagledala 2 škatli lepih piškotov. Seveda sem jih morala nekaj takoj zmazat in podat svoje strokovno mnenje, ki se glasi: so zelo okusni. :-)


Raje se ne vprašam, kako dolgo je to vse skupaj pekla in krasila. Ampak kot rečeno: aktivno se pripravlja na penzijo, tako da malce vaje ne škodi. 

In, mami, s čim nas boš presenetila danes? :-)

6 komentarjev:

  1. Ijoj, koliko lepega. Predlagam, da za novo leto narediš obdarovanje preko bloga - nagrada morajo biti nujno piškoti - in nagrado dobim seveda JAZ. Haha.

    OdgovoriIzbriši
  2. He he, idejo si dala dobro. :D Samo morm povprašati še carico, če bi hotla še kaj piškotov nardit... :-) Če bo za, boš mogoče ravno ti prejela novoletno darilo preko bloga. :P

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha ta je pa dobra. Nagrada bo absolutno MOJA!!!! Ampak brez skrbi, jo bom razdelila. Bom pojedla vsak dan samo mal :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. O madonca, zdej bo pa res treba za kako nagrado poskrbet.

    Samo jst še nisem utegnila carice vbprašat, če bi kaj pekla... In zdej ko je nagrada že na pol obljubljena, bom mogla sama pečt, al kaj?!? :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgledajo tile piškoti. Verjetno so bili tudi dobri. :)

    Za nagrado sem pa itak že prepozna. ;(

    OdgovoriIzbriši
  6. Piškoti so bili dobri, hitro jih je zmanjkalo. Nagrade še ni bilo. Itak sem mnenja, da so darila/nagrade vedno dobrodošla, tako da.... mogoče bo pa zdaj v kratkem obdarovanje preko bloga. :-)

    OdgovoriIzbriši